İçindekiler

Hizmetlerin Özellikleri ve Sınflandırılması

Pazarlama İletişimi ve Hizmetlerde İletişim

Hizmetlerde İletişim Karması Stratejileri

Pazarlama İletişimi ve Etik

Gün geçmiyor ki pazarlama kelimesini duymadan ya da kullanmadan günlük yaşantımızda bu denli sık kullanılan bu kavram, gerek kişilerin gerekse işletmelerin vazgeçilmezlerinden biri haline gelmiştir. Bazı eğiticiler yada sağlık uzmanları için aslında hiç bir özelliği yok ama kendisini iyi pazarlıyor diye düşünürken bazılar için çok bilgili, eğitimli ama tek kusuru kendisini pazarlayamaması diye düşünülür. Peki bu kişiler bir ürün ya da hizmet mi ki kendilerini pazarlayıp pazarlayamadıklarından söz edilebiliyor...

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789756325681
Yayın Tarihi :2007-02-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Hizmetlerde Pazarlama İletişimi
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :218
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :165 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Zeliha Eser
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler