Disiplinler arası bir alan olan uzaktan eğitim, gelişen enformasyon ve iletişim teknolojileri ve
ağ teknolojilerinin yaygınlaşmasıyla sıklıkla çevrimiçi ortamlarda gerçekleştirilmeye
başlanmıştır. Çevrimiçi eğitimdeki hızlı büyüme ve teknolojinin getirdiği yeniliklerin verdiği
zorunlulukla kurumlar nitelikli çevrimiçi eğitim sağlamak durumunda kalmaktadır. Ayrıca
Covid-19 pandemisinin etkisinin sonucunda; çevrimiçi eğitim veren kurumların ve
öğrenenlerin sayısının hızla artması çevrimiçi eğitimde kalite konusu sıklıkla gündeme
getirmektedir. Kaliteli bir çevrimiçi eğitim verebilmek için ise öğrenen destek hizmetlerinde
de niteliğin artırılması önem arz etmektedir. Çevrimiçi eğitimde öğrenen destek hizmetlerine
ait önemli öğeleri, kavramları, terimleri, sınıflamaları tanımlamanın ve ölçümlemenin;
kalitenin ve standartların yükseltilmesi açısından önemli olduğu söylenebilir. Bu kitapta;
çevrimiçi eğitimde nitelikli destek hizmeti sunmak adına öğrenen destek hizmetlerinin kalite
boyutlarına yönelik çizilen çerçeve ve bu bağlamda geliştirilen bir ölçme aracı
detaylandırılmaktadır. Ayrıca bu kitapta; çevrimiçi eğitim, öğrenen desteği, kalite gibi
kavramlar ve bu kavramların ilişkisi, öğrenen destek hizmetlerinin sınıflandırılması, öğrenen
desteğine ilişkin teoriler gibi birçok konu aydınlatılmaya çalışılmıştır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786256968066
Yayın Tarihi :2023-01-04
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Öğrenen Destek Hizmetlerinde Kalitenin Ölçümlenmesi
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :88
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :160 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Kamil Çekerol
Yazar   : Emin Özen
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler