Sosyal sermaye, toplumu oluşturan kişiler arasında önceden beri devam eden ilişkilerin maddi bir karşılığı olduğunu savunan bir kavramdır. Bu kavramdan hareketle yola çıkılarak hazırlanan elinizdeki eserin amacı, otel işletmelerinin sahipleri ve bu otellerde görev yapan yöneticilerin sahip oldukları sosyal ağların turizme etkisini sorgulamaktır. Çalışma kapsamında sosyal ağların turizme olan etkisi, otellerin sahipleri ve yöneticileri ile yapılan görüşmeler sonrasında değerlendirmeye alınmış ve sosyal ağlar ve turizm arasındaki ilişki sorgulanmıştır. Anket yöntemi ile verilerin toplandığı çalışmada çarpıcı araştırma sonuçlarına ulaşılmıştır. İşletme sahip ve yöneticilerinin sosyal ağları kullanım düzeylerinin ve etkilerinin irdelendiği bu çalışma sosyal ağlar ve turizm arasındaki organik bağı vermesi açısından literatüre önemli katkı sağlıyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786052412640
Yayın Tarihi :2019-12-11
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :190
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Belma Suna
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler