Format Kitap
Barkod 9786059440288
Yayın Tarihi 2016-12-02
Yayın Dili Türkçe
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 224
Kapak Karton
Kağıt 1.Hamur
Boyut 160 X 240

Emeği Geçenler :
Yazar   : İbrahim Yılmaz

Bu kitapta, (modern) pazarlama anlayışının egemen olmaya başladığı 1950'li yıllardan günümüze kadar olan süreçte ortaya çıkan ve turizmde uygulama imkanı bulan yaklaşımlardan bir seçki sunulmaktadır. Kitabın kendi içinde farklı ve çoğulcu bir bakış açısıyla hazırlandığını söylemek mümkündür. Çünkü kitap, büyük oranda tek bir akademik kurumdan genç akademisyenler tarafından kaleme alınmıştır. Öte yandan, yazarların neredeyse tamamının lisansüstü turizm öğrencileri olmaları da kitabın değerini arttırmaktadır. Okuyucu dostu olmasına özen göstermeye çalıştığımız kitabın bölüm içeriklerinin hazırlanmasında teorik ya da kavramsal bilginin yanı sıra örnek olaylara ve sektörden uygulamalara ağırlık verilmiştir. Böylece bir taraftan bölüm içerikleri zenginleştirilmiş diğer taraftan teori ile pratik uyumu sağlanmaya çalışılmıştır.

devamını oku..
Etiketler : Ekonomi
Kategori : Ekonomi
20.00
Liste Fiyatı : 20.00
Kazancınız : 0.00
 Favorilere Ekle
Ürün Tükendi.